25 Şubat 2011 Cuma

Bebek görmesi...


Canım arkadaşım, Edacığım...
Doğumuna girdiğimden beri görüşemez olduk. Onun çocuğunun kırkı, emeklemesi ve kış. Benim oğlumun uzun süren hastalığı ve kızımın da diş çıkarma vs. sebebi ile hakikaten çok zamandır görüşemez olmuştuk.
Acısını çıkardık. Burçin, Eda ve benden oluşan üçlümüzü en sonunda topladık. Benim çocuklarımı götürmeden gittiğim görüşmemizin; Eda'nın annesi Sevgi teyzenin de Yunus Erdem'i oyalaması ile bölünmeden ama söyleyeceklerimizi bitiremediğimiz bir gün oldu.
Çay ve kahve eşliğinde güzel sohbetimiz için, bizi güler yüzü ile ağırladığı için arkadaşıma teşekkür ediyorum...

3 yorum:

  1. siz de yenisiniz anladım :) çok çok güzel fotoğraflarınız da gelecek belli. başarılar dilerim. izlemedeyim.

    http://fotografcercevem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel bir mesleğiniz var,insanların mutlu anlarını paylaşıyorsunuz,başarılar diliyorum,bende beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Hülya,
    Yeni sayılırım. Teşekkür ederim şimdiden. Diğer blogdan buraya pek fırsat kalmamıştı. Anladım ki diğer fotoğrafları da ekleyerek burayı zenginleştirmeliyim.
    Pastagüvercini,
    teşekkür ederim...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil